Confessionals

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Mon 2 May - 12:42:06

What do you prefer, separate posts for each week or all in one thread? I personally prefer them all in one thread for episodes cuz it's easier lol. But one post for each episode is more organized I guess haha
avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Mon 2 May - 12:49:41

Also

C'mon Season 4! Let's get sickening!

avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Tina Wesson on Mon 2 May - 12:50:15

Hmm either is fine really. I'll be copy and pasting everyone's into a file separated into the different episodes as I go anyways. <3
avatar
Tina Wesson
Admin

Join date : 2016-03-18

View user profile http://spookysurvivor4.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Tina Wesson on Mon 2 May - 12:51:09

I was SO happy when you signed up because I knew you'd be the only one that would get that <33333
avatar
Tina Wesson
Admin

Join date : 2016-03-18

View user profile http://spookysurvivor4.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Mon 2 May - 15:37:30

Need a private room with Natalie Anderson like, yesterday PLEASE.

OMFG this alliance <333
avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Tina Wesson on Mon 2 May - 15:38:49

Were you able to talk to her via PMs or are you just requesting one for shits n giggles lol I'll make it either way <3
avatar
Tina Wesson
Admin

Join date : 2016-03-18

View user profile http://spookysurvivor4.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Mon 2 May - 15:40:04

I was actually able to open her PM but probably because the length of the title of her PM was long. Brenda and Becky sent me PMs that are titled just "hi" and I can't open those. Sad

avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Tina Wesson on Mon 2 May - 15:40:57

Hmmm :/ Okay.
avatar
Tina Wesson
Admin

Join date : 2016-03-18

View user profile http://spookysurvivor4.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Tina Wesson on Mon 2 May - 15:41:15

Do you have any specific wishes for the title of the room?
avatar
Tina Wesson
Admin

Join date : 2016-03-18

View user profile http://spookysurvivor4.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Mon 2 May - 15:42:04

Hoenahpu
avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Mon 2 May - 15:42:57

If you can, make me one with Brenda and one with Becky cuz I dont want them to think I am ignoring them lol but only if you have time.
avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Tina Wesson on Mon 2 May - 15:43:04

omfg *cackles*
avatar
Tina Wesson
Admin

Join date : 2016-03-18

View user profile http://spookysurvivor4.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Tina Wesson on Mon 2 May - 15:43:24

Sure any names for them?
avatar
Tina Wesson
Admin

Join date : 2016-03-18

View user profile http://spookysurvivor4.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Mon 2 May - 15:46:20

The one with Brenda "Dawn Hate Club" and the one with Becky I'll leave it up to you. Can't remember Becky lol. I know she was in Cook Islands? Was she a pre-merger?
avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Tina Wesson on Mon 2 May - 15:51:28

Yeah Rebecca was voted off in the double tribal council right before the merge. She's mostly known for being invisible, having huge tits and not getting any final words because they only aired Jenny's <3
avatar
Tina Wesson
Admin

Join date : 2016-03-18

View user profile http://spookysurvivor4.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Mon 2 May - 20:07:32

There have been tons of legendary players that I rarely or never see in Mystery games, and you pick Gary Stritesky????

Basic bitches not wanted.
avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Tina Wesson on Mon 2 May - 23:14:47

avatar
Tina Wesson
Admin

Join date : 2016-03-18

View user profile http://spookysurvivor4.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Wed 4 May - 12:54:53

<33

WHAT DO YOU THINK OF THE FINAL 3 THIS SEASON?


I am definitely rooting for Naomi because shes fierce as fuck, but it's so obvious Bob is gonna win. He reminds me too much of Bianca though, very clown-ish, very meh looks all season.

Kim Chi is also another great contender, but I saw clips of her lipsyncs on youtube....no. Laughing



avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Wed 4 May - 12:58:49

Confessional Week 1:


The female cast this season is LEGENDARY. The men....not so much. Praying for a men vs women game because those guys are terrible.

I have already made an alliance with Rebecca, one with Brenda, one with Jaclyn and one with Natalie. Crystal and I talk, no alliance yet, and I just sent a message to Aubry. I think the only girls I havent talked to yet are NaOnka and Cirie.

NaOnka looks like trouble and it would be strategic suicide to align with her. Cirie is such an overrated pick in mystery games lol. Shes a legendary player, no doubt, but , she's in like, every mystery game Laughing
avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Tina Wesson on Wed 4 May - 13:29:23

I love this Top 3 so much! They are right up there with Season 6's Top 3 tbh

Bob is def going to win. Though, if we're being technical, statistically Kim has a tiny bit of a better score but Bob has more wins so I can see that balancing it out. I'm not mad at Bob winning, she's a good queen. Funny that you say she reminds you of Bianca because Bob has said before that Bianca is like an honorary drag mom to her.

I fucking love Naomi and Kim so much though. It's gonna be amazing and sad no matter who wins because I'm rooting for all 3 haha

Kim is so sweet and I love her personality so much. She reminds me of myself because she's witty and sassy but she's also emotionally damaged and wears her heart on her sleeve.

Naomi is someone who I didn't think I was gonna like but she's such a sweet queen and I think she's someone that no one expected to make Top 3. I think Bob, Kim and Thorgy were probably the expected Top 3 this season but Naomi turned it the fuck out in many ways. She's also the first person who lip synced for her life because of Snatch Game to make the finals.

idk I have lots of feelings. I love this cast so much. I was obsessed with Thorgy and Chi Chi too and it was devastating to see them leave.
avatar
Tina Wesson
Admin

Join date : 2016-03-18

View user profile http://spookysurvivor4.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Wed 4 May - 16:19:34

Yea the amount of progress from Naomi is amazing. But yea that's another reason why I think Naomi is out of the running, her Snatch Game was a disaster, can't remember the last winner that had such an awful Snatch Game since Tyra (Raja's wasnt all that great either)

Kim's looks were unbelievable. And yea she's a sweetheart. I see it come down to what Ru wants (a BOB win) vs the fans (Kim) Kim is very popular, but so is Bob, so this will be tough.


Who do you think will win MC? I voted for Cynthia Laughing
avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Tina Wesson on Wed 4 May - 17:46:11

I think Chi Chi will win MC
avatar
Tina Wesson
Admin

Join date : 2016-03-18

View user profile http://spookysurvivor4.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Tina Wesson on Wed 4 May - 17:48:01

Tyra's was BTM2 material but she had immunity. Raja & Violet both did good but both were safe. Sharon, Jinkx and Bianca were all amazing and Top 3. Jinkx is the only snatch game winner to actually win. Bob could make it 2. Kim could make the safe ones 3. Naomi would be a first.
avatar
Tina Wesson
Admin

Join date : 2016-03-18

View user profile http://spookysurvivor4.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Fri 6 May - 8:07:22

Really, Rebecca is sketchy as fack. People who talk all cryptic and shit are the ones I just cannot trust in games.


Like:

I've just had a thought...quite ironic really , but the very thought of trying to work out the possible alliances within the game is enough to fry your brain lol.


I understand all of these words, and they all make sense together, but why the EFF would you post that at 4 in the morning? Laughing

Hopefully my alliance with the SJDS girls and Hayden can help us get rid of her if we have to go to tribal.
avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Kelley Wentworth on Sun 8 May - 20:52:36

If there's any way to not have challenges at 9 eastern on Sundays, I would love you guys forever, that's when GoT is on and I like to watch it live lol. Too late for tonight, but if I am still in the game next Sunday I'll love you forever <333
avatar
Kelley Wentworth

Join date : 2016-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Confessionals

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum